sobota, 22 września 2012

!

Kontakt:
jmj@onet.com.pl

13 komentarzy:

  1. co sie stało? dlaczego nie ma nowych postów, mam nadzieje ze wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie na Ciebie trafiłam, sama niedawno dowiedziałam się , że będę miała bliźniaki, i histerycznie szukam kogoś , kto opowie mi jak to jest...a Ciebie nie ma:(((

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wszystko w porzadku??? odezwij się ?

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana jak zablokowalas bloga, to prosze o zaproszenie paulina.roizot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hallo!
    czytalam anonimowo, chcialabym oficjalnie!
    prosze o zaproszenie ewamatuschczyk@aol.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mulching For Free Turn Your Garden Into A Paradise Retreat With
    Topsoil!

    my web site ... cedarbury tree Nursery
    Feel free to visit my site :: tree nursery

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogspot blog: How do I get rounded corners for my
    backgrounds?

    my page :: vaginal mesh compensation
    My blog :: vaginal mesh lawsuits

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm attempting to change the entire background of my blogspot. I can understand it within the left side, but the sidebar still remains at the ugly solid color. any help?.

    Feel free to surf to my webpage - http://www.kpicase.com
    Stop by my weblog ; Paxil Birth Defect

    OdpowiedzUsuń
  9. buuuuu prosze o zaproszenie mmomm@onet.eu pozdrawiam magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ja tez poprosze jesli mozna.marz.zaj@interia.pl
    Marzena z TR

    OdpowiedzUsuń
  11. jeżeli uznasz, że warto: bienkowska.aneta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zagladam i zaglądam a tu nic... :( napisz co u was, jak dzieci? czarnaowca1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tam u was slychać? czytałam twojego bloga, niestety nie dostałam zaproszenia na nowego, a często myśle o was, co tam u dzieciaków, jak mała Li, itp pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń